Галерея












1 2 3 4 5 6 ...11

(закупівля UA-2021-12-24-013847-c)

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Сир кисломолочний 9%,Сир сичужний твердий( за кодом ДК 21:2015: 15540000-5 Сирні продукти)

Вид процедури: Відкриті торги

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2021-12-24-013847-c

Очікувана вартість: 600 000.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі Сир кисломолочний 9%,Сир сичужний твердий для  належного харчування мешканців  2022році.

п/п

 

Найменування

товару

Одиниця виміру

Кількість

 

Вимоги до предмету закупівлі :

 

 

 

1.

Сир кисломолочний

9 %,

кг

2 700

Жирність  не нижче 9%, смак і запах – кисломолочні, чисті, ніжні, без зайвої кислотності, сторонніх запахів і присмаків. Консистенція і зовнішній вигляд – однорідна маса, без грудочок, невсипуча і некрупчата. Колір від білого до світло-жовтого з кремовим відтінком рівномірний за всією массою.

Тара, упаковка: поставка предмету закупівлі здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування  і такій, що відповідає встановленим в Україні стандартам або технічним умовам, і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, захищеність Товару під час транспортування і збереження. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, склад, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.

7. Фасування: не більше 15кг.

 

 

 

2.

Сир сичужний твердий

кг

1 080

Масова частка жиру не нижче 30%, кірка міцна, рівна без пошкоджень і без товстого підкіркового шару, покрита спеціальними парафіновими, полімерними, комбінованими сумішами або полімерними плівками. Смак та запах виражений сирний. Консистенція пластична, злегка крихка на згоні, однорідна. Колір від білого до слабко жовтого. Сир сичужний твердий повинен бути фасованим у бруски або головки масою нетто від 4,5 кг.

Тара, упаковка:поставка предмету закупівлі здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування  і такій, що відповідає встановленим в Україні стандартам або технічним умовам, і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, захищеність Товару під час транспортування і збереження. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, склад, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.

          Учасник при постачанні товару, що є предметом даної закупівлі, повинен дотримуватись норм Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (товарно-транспортна накладна на кожну партію  товару,  документ про лабораторний контроль якості)..

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін на продукти харчування (сир кисломолочний 9%, сир сичужний твердий) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни на продукти харчування, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

 (закупівля UA-2022-11-25-015418-a)

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Цукерки (за кодом ДК 21:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондтерські вироби)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-11-25-015418-a

Очікувана вартість: 65 000.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі Цукерки для  належного харчування мешканців  у 2022році.

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

1

Соренто або еквівалент

кг

34

2.

Ромашка або еквівалент

кг

34

3.

Корівка або еквівалент

кг

34

4.

Шоколапки або еквівалент

кг

32

5.

Шалена бджілка або еквівалент

кг

32

6.

Мілкі сплеш з молочною начинкою або еквівалент

кг

32

7.

Мілкі бінкі з желейною начинкою або еквівалент

кг

32

8.

Нуга або еквівалент

кг

34

9.

Шоколадна фігурка (сніговик) вагою 45гр/шт або еквівалент

шт

660

 

Вимоги до предмету закупівлі:

1. Учасник при постачанні товару, що є предметом даної закупівлі, повинен дотримуватись норм Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

2. Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (товарно-транспортна накладна на кожну партію товару, документ про лабораторний контроль якості).

Якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актами діючого законодавства державним стандартам ДСТУ або ТУ.

3. Постачальник разом з Товаром зобов’язаний передати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару(товаро-транспортна накладна на кожну партію товару, документи щодо лабораторного контролю якості, тощо), його походження, дату виготовлення та технічні характеристики.

4. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 90% від передбаченого виробником.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

 Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін на продукти харчування (Цукерки) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни на продукти харчування, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

 

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

(закупівля UA-2022-11-25-015454-a)

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : (Крупа рисова, гречана, пшоно, ячна, пшенична (за кодом ДК 021:2015-15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-11-25-015454-a

Очікувана вартість: 55 000.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі Крупа рисова, гречана, пшоно, ячна, пшенична для  належного харчування мешканців  у 2022році.

№ п/п

Найменування предмету закупівлі

Одиниці

виміру

Кількість

Технічні характеристики

1.

 

 

 

 

 

Рисова крупа

кг

400

Рис довгий або круглий. Зерна рису цілі, напівпрозорого кольору. Смак і запах зерен характерний для рису, не заражене шкідниками.

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці

Фасування: мішки  25 або 50 кг.

2.

 

 

 

 

Гречана крупа

 

 

 

 

кг

 

 

 

 

400

Крупа гречана повинна мати коричневий колір,притаманний крупі. Цільне ядро, без стороннього запаху, суха, вологість не повинна перевищувати норми, не заражене шкідниками.

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці Фасування : мішки 25 або 50 кг.

3.

Пшоно

кг

200

Пшоно шліфоване, без затхлості, плісняви, та інших сторонніх запахів, не заражене шкідниками.

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці Фасування : мішки 25 або 50 кг.

4.

 

 

 

 

Ячна крупа

 

 

 

 

кг

 

 

 

 

200

Крупа ячна повинна мати колір та смак відповідно крупі ячній,без стороннього смаку та запаху, не заражене шкідниками .

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці

Фасування : мішки 25 або 50 кг

5.

 

 

 

 

Пшенична крупа

 

 

 

 

кг

 

 

 

 

400

Крупа пшенична повинна мати колір та смак  відповідно крупі пшеничній  без стороннього запаху, не заражене шкідниками.

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці

Фасування : мішки 25 або 50 кг

 

Вимоги до предмету закупівлі:

Учасник при постачанні товару, що є предметом даної закупівлі, повинен дотримуватись норм Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (товарно-транспортна накладна на кожну партію  товару,  документ про лабораторний контроль якості).

 

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

 Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін на продукти харчування (Крупа рисова, гречана, пшоно, ячна, пшенична) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни на продукти харчування, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

 

 (закупівля UA-2022-11-25-015495-a)

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Медичні матеріали (за кодом ДК 21:2015: 33140000-3 Медичні матеріали)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-25-015495-a

Очікувана вартість: 11 000.00 грн

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Замовник здійснює закупівлю медичні матеріали для лікування мешканців Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату.

МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ    ВИМОГИ

  1. Всі посилання на торгівельну марку, виробника, джерело походження предмета закупівлі слід читати "або еквівалент".
  2. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, кожна партія підтверджується сертифікатами якості виробника  та  в установленому порядку висновками якості в разі поставки товару іноземного виробництва та ін. (копії додаються при постачанні та в складі тендерної пропозиції) завірені печаткою постачальника.
  3. Термін використання предмета закупівлі на момент поставки – не менше 80% від терміну визначеного виробником.
  4. Поставка, розвантаження та доставка до місця збереження товару здійснюється  Учасником за його рахунок  в робочі дні за адресою: приміщення медпункту Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату. Полтавська область, Кобеляцький район, с. Ліщинівка;.
  5. Тара та упаковка товару повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки).
  6. Постачальник відповідає за формування ціни та повинен керуватися вимогами чинного законодавства на момент поставки.
  7. Учасник має право подати еквівалент товару, запропонованого замовником у медико-технічних вимогах.
  8. При подачі еквіваленту в графі "Найменування товару" вказується назва еквіваленту, слово "еквівалент" та назва товару згідно медико-технічних вимог на який подається еквівалент.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При здійсненні розрахунку використовували Реєстр оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення. Юридичні підстави ведення та використання реєстру:

Постанова КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптововідпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптововідпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874.

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

 (закупівля UA-2022-11-24-010063-a)

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Підгузники для дорослих,  розмір L  (з великою поглинальною здатністю) Підгузники для дорослих, розмір М (з великою поглинальною здатністю) ( за кодом ДК 21:2015: 33770000-8 Папір санітарно гігієнічного призначення)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-11-24-010063-a

Очікувана вартість: 424 800.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі підгузників для дорослих,  для  належної гігієни    мешканців Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату.

Підгузники для дорослих,  розмір L  (з великою поглинальною здатністю)

Вимоги:

  • внутрішня поверхня з поглинаючого матеріалу (поглинальна здатність не менше 2750 мл);
  • система фіксації;
  • бічні бортики та еластичні манжети для захисту від протікання;
  • подвійний поглинаючий шар;
  • анатомічна форма;
  • система нейтралізації запаху;
  • тип підгузників- одноразові;
  • розміри з обхватом в ділянці сідниць та поясу  не менше 115-155см (розмір підгузників L);
  • зовнішній шар  з «дихаючого» матеріалу, який перешкоджає проникненню вологи назовні;

 

Підгузники для дорослих,  розмір М (з великою поглинальною здатністю)

Вимоги:

  • внутрішня поверхня з поглинаючого матеріалу(ступінь поглинання не менше 2400 мл);
  • система фіксації;
  • бічні бортики та еластичні манжети для захисту від протікання;
  • подвійний поглинаючий шар;
  • анатомічна форму;
  • система нейтралізації запаху;
  • тип підгузників- одноразові;
  • зовнішній шар з «дихаючого» матеріалу, який перешкоджає проникненню вологи назовні;
  • розміри з обхватом в ділянці сідниць та поясу  не менше 80-125см. (розмір підгузників М)

Вимоги до предмету закупівлі:

Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: товарно-транспортна накладна на кожну партію Товару, належні документи, що підтверджують якість Товару (декларація про відповідності  вимогам технічного регламенту), його походження, дату виготовлення та технічні характеристики.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін (підгузники для дорослих) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

 

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

(закупівля UA-2022-11-24-010044-a)

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Прокладки гігієнічні жіночі «Naturella» /або еквівалент ( за кодом ДК 21:2015: 33770000-8 Папір санітарно гігієнічного призначення)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-11-24-010044-a

Очікувана вартість: 16 700.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі Прокладки гігієнічні жіночі «Naturella» /або еквівалент,  для  належної гігієни    мешканців Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату.

Прокладки гігієнічні жіночі «Naturella» /або еквівалент

  • Належне фасування   (поліетиленова упаковка ), яке відповідає характеру товару і захищає від пошкоджень під час транспортування (доставки);
  • поверхня прокладки хлопкова;
  • товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний;
  • не порушена оригінальна упаковка.

Якість предмету закупівлі  повинна відповідати діючим на території України державним стандартам.

Терміни та умови зберігання товару не порушені.

Супровідна документація – Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції.

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується до постачання повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, відповідати вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії

Вимоги до предмету закупівлі:

Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: товарно-транспортна накладна на кожну партію Товару, належні документи, що підтверджують якість Товару (декларація про відповідності  вимогам технічного регламенту), його походження, дату виготовлення та технічні характеристики

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін (прокладки гігієнічні жіночі «Naturella» /або еквівалент) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

 

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (Дрова паливні)

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі

 

UA-2022-11-24-010052-a

Очікувана вартість:

150 000,00 грн

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

  Деревина (Дрова паливні)

Дрова паливні м.куб. 600

Вимоги до якості та безпеки товару, що поставляється:

Дрова повинні бути твердих порід, у вигляді стовбурів, колод, полін, довжиною не більше 40 сантиметрів.

Розмір дров по товщині (в діаметрі) - не менше 35 см.

Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок, без гнилі та трухляви. Висота сучків, що залишилася, не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі так і без кори. Ступінь насиченості вологи – повітряно-суха (15-20%).

Якість товару повинна відповідати державним нормам, стандартам, регламентам і вимогам, встановленим діючими нормативними актами України.

Предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування, послуги, роботи і т.п.) не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та передбачати заходи щодо захисту довкілля.

 

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Кошти місцевого бюджету.

Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обґрунтування очікуваної вартості

Очікувана вартість закаупівлі – 150 000,00 грн з ПДВ.    При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін на деревину (Дрова паливні) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури).

 

 

 

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

 (закупівля  UA-2022-11-24-010070-a)

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Бензиновий генератор  15 кВт ( за кодом ДК 21:2015: 31120000-3 Генератори)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівліUA-2022-11-24-010070-a

Очікувана вартість: 240 000.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

№ п/п

Найменування предмету закупівлі

Одиниці

виміру

Кількість

Технічні та якісні вимоги

 

Країна виробник

1.

Бензиновий генератор 15 кВт

шт

1

Номінальна потужність - 10 кВт

Тип генератора — однофазний та трьохфазний , 220/380 в;

Напруга — 400/230 В, одна/три фази;

Система охолодження — повітряна;

Тип запуску — електро;

Гарантія — 5 років;

Монтаж -  монтаж і встановлення у приміщеннні та підключення в якості резервного живлення до існуючої системи електропостачання, що включає комплексну трансформаторну підстанцію КТП ( 250 кВт, 10 кВт і 5 фідерів подачі електроенергії 380В, 3 фази);

Продукція повина мати сертифікат віповідності. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, податки та інші збори та    обов’язкові платежі. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника.

 

 

Вимоги до бензинового генератора:

Кількість – 1 одиниця;

Найменування параметрів

Значення параметрів

Загальні вимоги до Бензинового генератора:

Максимальна потужність

Не менше 15 кВт

Номінальна  потужність

Не менше 10  кВт

Напруга

400/230 В

Тип виконання

Вуличне

Тип запуску

Електричний пуск

Час запуску

Не більше 30 сек

Вага

Не більше 215

Тип паливного баку

Вбудований в раму, ємкістю не менш ніж на 50 літрів

Рівень шуму

Не більше 74 Дб на відстані 7 м

Вимоги до двигуна:

Об’єм двигуна

Не менше 0,99 л

Кількість циліндрів

4

Витрати палива при 100% навантаженні

Не більше 11,8 л/год

Витрати палива при 75% навантаженні

Не більше  7,4 л/год

Витрати палива при 50% навантаженні

Не більше 5,9 л/год

Вимоги до альтернатора змінного струму:

Кількість фаз

1/3

Клас захисту

Не менше IP67

Регулятор напруги

Електронний, автоматичний

 

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін (Бензиновий генератор  15 кВт) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни, в тому числі даних офіційних статистичних видань.

 

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

 (закупівля UA-2022-11-23-009866-a)

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Фармацевтична продукція (за кодом ДК 21:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція)

Вид процедури: Відкриті торги

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-23-009866-a

Очікувана вартість: 101 000.00 грн

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  Замовник здійснює закупівлю фармацевтичної продукції для лікування мешканців Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату.

Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, кожна партія підтверджується сертифікатами якості виробника  та  в установленому порядку висновками якості в разі поставки товару іноземного виробництва та ін. (копії додаються при постачанні та при поданні тендерної пропозиції) завірені печаткою постачальника.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: Ціни на ліки Національного переліку, визначає і регулює держава, це зазначено у Постанові КМУ від 17.10.2008р. № 955(зі змінами від 21.01.2021 р №61) «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби».

на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

(закупівля UA-2022-11-22-017692-a)

 

Замовник : Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат

Код за ЄДРПОУ: 03189191

Найменування предмета закупівлі : Сардина в олії (за кодом ДК 021:2015 - 15240000-2 - Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви)

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі:  UA-2022-11-22-017692-a

Очікувана вартість: 240 000.00 грн

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Забезпечення потреб Замовника у закупівлі Сардина в олії для  належного харчування мешканців  в 2022році.

п/п

 

Найменування

товару

Одиниця виміру

Кількість

 

Вимоги до предмету закупівлі :

 

 

 

 

 

 

 

1.

Сардина в олії

кг

1 000

Вид продукту - Сардина в олії

Співвідношення маси риби і заливки 90-10%

Смак та запах – сардини повинен бути  приємний, властивий консервам даного виду, без стороннього присмаку.

Консистенція - цілі шматочки в олії.

Стан шматків – цілі.

Споживча тара - жестяна банка (не деформована,без ознак ржавчини, бомбажу).

Вага (об’єм), г - 240г.,250г.

При обережному перекладанні шматки риби повинні зберігати форму. Недопустиме часткове              розламування шматків риби чи тушок дрібних риб.

Дефектами вважаються - в'яла консистенція, гострий смак, нерівномірність довжини тушок, неправильне укладання, не дозріване або перезріле м'ясо.

Оцінка якості - згідно діючих на території України ГОСТ, ДСТУ.

На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, склад, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.

Вимоги до предмету закупівлі:

Учасник при постачанні товару, що є предметом даної закупівлі, повинен дотримуватись норм Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (товарно-транспортна накладна на кожну партію  товару,  документ про лабораторний контроль якості).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2022 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2022 рік по установі.

Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу(порівняння) ринкових цін на продукти харчування(Сардина в олії) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни на продукти харчування, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro»(як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.